Новини: Промените в сезон 5.4 можете да откриете тук - http://forum.bgmafia.com/index.php?topic=65221.0

Автор Тема: BGMAFIA 4.0 Старт 06.06.2013  (Прочетена 6168 пъти)

antonpram_bg

  • Модератор
  • *****
  • Публикации: 2331
  • Репутация +0/-0
BGMAFIA 4.0 Старт 06.06.2013
« -: 3/06/2013 05:34:24 pm »
Очаквайте новата версия на BGMAFIA 4.0 от 06.06.2013!
Какво ново:
Способността сексапил е променена на "Късмет". Той заедно с останалите способности интелект и сила от своя страна са разделени на нови способности. Силата ще се раздели на удар и здраве, Интелекта ще се раздели Предпазливост и Ловкост, а Късмета ще се раздели на Рефлекс и Блок. Новите битки в играта ще бъдат на базата на рундовете. Всяка битка ще приключва когато здравето на даден играч стане 0. Здравето във всяка битка ще се определя от точките Здраве натрупани от играча. При всеки рунд ще имаш шанс да нанесеш нормален удар или двоен удар (или да пропуснеш). Дали ще успееш да нанесеш удар ще се определя от Ловкостта и Предпазливостта, а дали ще нанесеш двоен удар ще се определя от Рефлекса и Блока.

Новият тип бой ще се използва и когато биеш Агенти или когато се биеш в Боен Клуб.
Новата способност "Късмет" ще се развива по същия начин, по който се развиваше сексапилът преди. На който му "излезе късмета" ще има по голямо количество Блок и Рефлекс.

Оръжията, колите и кучетата ще дават вече комбинирани способности, а не атака.
Тренировките ще позволяват да се тренират новите способности, като Удар и Здраве ще се тренират във фитнеса, Ловкост и предпазливост ще се учат в учебния център. Химикът ще работи по същия начин както преди, само че при него вече ще има 6 способности, а не старите три. В контрабандиста ще се продават бустове за новите умения срещу връзки.

Постиженията във версия 4.0 ще дават само еднократни награди, с изключение на Гангстер на Деня и Гангстер на Часа. Шансът за двоен удар (детелинка) е премахнат, тъй като новият тип битки позволяват достатъчно много изненади при всеки бой.

Гранатите вече ще се продават срещу връзки, но ще се добави опция да имаш допълнителна защита срещу тях.

Ще има много визуални подбрения и в рамките на новата версия след старта ще се въвеждат промени по битките с банди, които да позволяват новия бой. Обещаните територии за версия 3.0 ще се реализират във версия 4.0.

И най-важното - равен старт за всички!
« Последна редакция: 17/09/2013 11:32:01 am от RELOADED »
Престиж се гради всеки ден, а се губи за един миг...

RELOADED

  • Администратор
  • *****
  • Публикации: 2448
  • Репутация +2/-2
  • Ти вече ще си "Бай Гошоу СпамерЪ!"
Re: BGMAFIA 4.0 Старт 06.06.2013
« Отговор #1 -: 8/06/2013 01:13:31 pm »
BGMAFIA V4.0

Промени :

Сексапилът е заменен с късмет.

Трите показателя - сила, интелект и късмет вече имат под показатели( статистики).
За Силата са - Удар и Здраве ; за Интелекта са - Ловкост и Предпазливост ; за Късмета са - Рефлекс и Блок.

От тези 6 статистики вече зависи развоят на боя между играчи, както и на боя с агенти.

Въведено е понятието NPC атака = сбора от силата, интелекта и късмета на играча.
С тази NPC атака ( може да се види в долният ляв ъгъл на картата)  се бият персонажите по улиците , както и куест целите.

Боят с играчи започва вече от 5то ниво, а не както до сега от 3то.

Подарък показатели се дават само до 10то ниво, след това само връзки и карта.

Куестовете дават фиксиран брой връзки според трудността си, независимо от нивото на играча. Същото се отнася и за работата.

Работа - 15 връзки
Лесен куест - 30 връзки
Нормален куест - 60 връзки
Труден куест - 120 връзки

Лявата и дясната ръка са с променена роля.
Лявата ръка повишава статистиката Здраве с 30% , а дясната ръка - Удар с 30%.

Има добавени 4 бууста за връзки, които се продават при контрабандиста.
Тяхното действие не се натрупва. Ако купиш 2 ножчета например, те пак ще действат 6 часа и бонусът пак ще е 15%.

Ограничение в развитието - Ако си първи по нива, трябва още 49 човека да те стигнат за да може да минеш в по-горно ниво (както и те).

Химикът ще продава 6 вида елексири, а не както до сега 3. Така ще може поотделно да се тренират отделните статистики.

В Бойният Клуб бустовете снайпер и хапчета са с променено действие , в следствие промяната в битките.
Снайперът гарантира точен изстрел от по-далечно разстояние.
Хапчетата дават своят бонус от х% към щетата за 3 точни удара.

Оръжието, колата и кучето вече дават по 2 от статистиките.

Умението Убиец повишава всички статистики (само базовите, без да се смятат предметите или буустовете) с 3% на ниво.
Умението Лидер ще повишава показателите на останалите в бандата с 5% на ниво по време на битка.

За Бандите - след месец.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Промяна в трудният куест :

Трудният куест е апетитен, но и вече наистина труден.
За да го минете, ще са ви необходими оръжия 20то ниво , максимално умение убиец и вероятно някои от буустовете за връзки (или пък лява/дясна ръка)

Не бързайте да ни критикувате, всичко което иска трудният куест, така или иначе ви помага (прави по-силни) и в битките срещу играчи , включително и бойният клуб... ,а и куестът ви се изплаща с тези 120 връзки.

---------------------- ----------------------- ---------------------------- ------------------------------ -------------------------- -----------
Битки между играчи и как влияят статистиките в тях.

В боят влияят 6те статистики.

Удар , Здраве , Ловкост, Предпазливост , Рефлекс и Блок.

Щетата в бой = Удар/1 000 000
Здравето в бой = Здраве/ 100 000

Шансът за нанасяне на удар в боят се определя от: (Ловкост + Удар )/ Предпазливостта на опонента.

Шансът за нанасяне на Двоен удар в бой се определя от : Рефлексът / Блокът на опонента.

Тези принципи важат в боят срещу играч, агент и в бойният клуб.

Това прави всяка битка уникална. Има вероятно по-слаб да победи по-силен опонент.
Развоят на битката може да се гледа във флаш вариант.
« Последна редакция: 8/06/2013 01:23:57 pm от RELOADED »