Новини: Промените в сезон 5.4 можете да откриете тук - http://forum.bgmafia.com/index.php?topic=65221.0

Автор Тема: Промени в BGMAFIA 5.1 - Сезон "Нови Територии"  (Прочетена 7063 пъти)

RELOADED

  • Администратор
  • *****
  • Публикации: 2452
  • Репутация +2/-2
  • Ти вече ще си "Бай Гошоу СпамерЪ!"
Сезон "Нови Територии" стартира на 27.10.14г. от 16:00ч. и ще продължи 10 седмици.
Краят на сезона е на 05.01.15г. от 12:00ч.


Новостите:
(кратка версия)

1. Нови територии, за които бандите ще  могат да се бият в битки, като тези в боен клуб.
2. Нови стоки за производство във фабриките за оръжия, коли и кучета - консумативи.
3. Нова опция във фабриките за оръжия, коли и кучета - Лаборатория. Чрез нея ще може да се произвеждат направо ъпгрейднати предмети.
4. Предметите ще запазват ъпгрейда си при продажба.
5. Контрабандиста няма да продава предметите, които могат да бъдат произведени.
6. Бандите ще са с намален максимален брой хора - 19, а ще започват с 12.
7. Точките за курви са намалени 5 пъти, а сексапила на курвите е увеличен 5 пъти.
8. Рекетите изискват управление - "ретро" опция".
9. В банката ще има лихва, заеми, такси и работно време - "ретро" опции.
10. Нова игра в казиното - ротативка, с апетитен джакпот.



Новостите:
(широка версия)

1. Територии
Картата на България е разделена на 27 територии, групирани по 4 или 5 за отделното бандово ниво.
Всяка банда, според нивото на сградата си ще може да се бие за точно определени територии. Битките за една територия ще са през няколко дни и ще се провеждат под формата на турнир - всички записани банди се разпределят по двойки и се бият. Победителите от първите боеве продължават напред и така, докато не остане само 1 банда, която ще спечели територията.
Завладените територии ще дават бонус към приходите от рекетите на всеки играч в бандата, а териториите от по-високо ниво ще дават и диаманти на бандата.
Босът или заместниците му могат да запишат бандата за битка за територия. След като бандата е записана за битка, в определен момент ще се появи информация, че е време за индивидуално записване за предстоящата битка - подобно на това за битките в боен клуб.

2. Други промени по бандите.
Бандите ще имат максимален лимит от 19 играча. Умението Лидер няма да влияе на броят хора в бандата. Премахната е и опцията за закупуване на нови места, така увеличаването на броя хора става само чрез повишаване нивото на бандовата сграда.
Достъпът до бандовата сграда и буустовете е оставен само на боса в бандата. Останалите могат да виждат тези опции, но не и да ги управляват.
Добавена е и нова опция - Застраховка. Ако бъде закупена преди битка за територия ще връща всички гранати, аптечки и тн. предмети използвани във флаш битката обратно на играчите.
Опцията пластична операция ще може да се използва само 1 път дневно и ще дава възможността да се премахне изчакването от 12ч. след напускане/изгонване от банда.

3. Фабрики.
 Във фабриките за коли, кучета и оръжия има нови стоки за производство - гориво, храна и патрони. Тези консумативи са необходими при изпозлването на предметите. Ако нямате консуматива за съответното оръжия - няма да получите атаката (нито респекта) му. Консумативи се хабят само в битките 1на1 с друг играч. При всяко друго действие те не се хабят, но въпреки това  са нужни за получаване на бонусите от предметите.
Скала на изпозлването:
Предмет с 0 ъпгрейда използва 20
Предмет с 1 ъпгрейд използва 19
Предмет с 2 ъпгрейда използва 18
Предмет с 3 ъпгрейда използва 17
...
Предмет с 18 ъпгрейда използва 2
Предмет с 19 ъпгрейда изпозлва 1
Предмет с 20 ъпгрейда използва 1

Консумативите могат да се продават на черния пазар и да се търгуват в търговията.
За да може предметите ви да използват консумативите, трябва да ги въоръжите, а не просто да ги имате налични в инвентара си.

Всички фабрики ще могат да бъдат шпионирани от други играчи. При шпионаж ще се получава информация дали във фабрикта има несъбрана стока. Ако фабриките са за коли, кучета или оръжия, при шпионаж ще се открива предмет, който може да бъде продаван или търгуван и който се използва в лабораторията на същият тип фабрика.

При съботаж на фабрика ще може да се краде част от неприбраната продукция в нея. Нивото шпионин и охраната на сградата влияят пряко на шанса за открадване/защитане на продукцията.

Лабораторията е нова опция във фабриките за коли, кучета и оръжия. За всяка от тях има създадени 10 предмета за пручвания (фрагменти), които се откриват при шпионаж на съответната фабрика. Проучванията направени в лабораторията могат да са успешни и неуспешни. Всяко успешно проучване ще подобрява с 1 ъпгрейд съответната стока, която може да се произвежда. Така благодарение на тази опция ще могат да се произвеждат предмети с 20/20 ъпгрейда без това да влияе на цената за производството им.
Ако проучването е неуспешно, то играчът ще получава информация дали някой от предметите използвани в него е бил подходящ или не.  За всяко проучване са необходими точно определени 3 фрагмента от всички 10 и играчите ще трябва сами да открият кои са те. Отделните оръжия и фабрики генерират различни комбинации от фрагменти на проучванията си.

4. Търговия.
Само играчи 3то или по-високо ниво ще могат да търгуват с други играчи.
Всички предмети ще запазват ъпгрейдите си при продажба.
Контрабандистът няма да продава стоки, които могат да се произвеждат.
Налични са нови 2 типа стоки - консумативи и материали за проучвания, който ще могат да се продават на черния пазар или търгуват.

5. Икономика.
Рекетите възвръщат стара функционалност - трябва да бъдат управлявани.
Управлението им се изразява в това, че играчът ще трябва да нагласи колко точно процента от оборота на рекета ще рекетира. Ако този процент е твърде голям, процентът "успех" на рекета ще спада при всяко теглене на пари.
За да се повиши "успех"-а на един рекет ще е нужно да се инвестират пари в него или да бъде намален процента рекет, който играчът извършва над обекта до минимум - по този начин "успех"-а на рекета ще се саморегенерира с времето (промените се отразяват при прибиране на оборота). Идеалният процент рекет, при който "успех"-а на обекта не се променя след теглене на средства е 50%.

Банката в играта вече ще дава заеми, но за да се вземе заем играчът залага част от показателите си и ако не върне заема те ще му бъдат отнети.
Банката в играта ще трупа и лихви (0.2% дневно) по депозираните от играча пари, като парите от лихвата ще му се добавят към депозираните средства веднага щом тя бъде начислена.
В играта се завръщат и данъците, а с тях и опцията на полицайте да арестуват за данъци. Данъците се изчисляват на база натрупаните пари за деня от играча и ще се отразяват след полунощ.
Банката ще има и работно време, което важи само за тегленето и внасянето на пари. Бъдете внимателни, за да не останете със заключени пари в банката, когато най-много ви трябват!

6. Хазарт.
В градското казино е добавена нова игра - Ротативка. Тя ще може да се играе само с кредити, като част от заложените в играта кредити ще отиват в нейния джакпот, който стартира от 200 кредита.

Частните казина са премахнати от играта.

В бойният клуб е добавена нова опция за залагане кой отбор ще победи. Залозите там са само в пари, започващи от $1000.

7. Други:
Точките за курви са намалени 5 пъти - от 40 на 8. Точките бонус, които дава умението Сводник също са намалени 5 пъти - от 5 на 1. За сметка на това точките сексапил, който дава всяка курва са увеличени 5 пъти.

Добавено е ново постижение, даващо се при определен брой поканени играчи, които са стигнали поне 15то ниво.
1. "Small Familia" - Малка Фамилия. Нужен брой поканени играчи - 5.
2. "Familia" - Фамилия. Нужен брой поканени играчи - 15
3. "Grande Familia" - Голяма Фамилия. Нужен брой поканени играчи 25.
4. "La Familia" - Фамилията. Нужен брой поканени играчи 50
Награди:
1. 3 карти
2. 200 връзки
3. 500 връзки
4. 100 кредита

Всеки регистриран играч, който е поканен от вас ще ви става автоматично приятел.

Освен върху шанса за крадене на продукция при съботаж, умението Шпионин ще влияе положително и на шанса за откриване на фрагмент за проучванията, какъвто все още играчът няма.
« Последна редакция: 30/10/2014 11:38:46 am от RELOADED »