Новини: Промените в сезон 5.4 можете да откриете тук - http://forum.bgmafia.com/index.php?topic=65221.0

Автор Тема: Ситуацията с акаунта Smily  (Прочетена 913 пъти)

RELOADED

  • Администратор
  • *****
  • Публикации: 2450
  • Репутация +2/-2
  • Ти вече ще си "Бай Гошоу СпамерЪ!"
Ситуацията с акаунта Smily
« -: 18/10/2016 05:06:05 pm »
Здравейте,

Тъй като много хора започнаха да си съчиняват неща и да имтерпретират случилото се по крайно грешен начин се налага да дам по-детайлни разяснения.

Снощи, малко след полунощ в акаунта е влязал друг човек (как е станало не е важно, важното е, че това е частен случай и няма да се случи с никой друг).  Съответно акаунта е бил баннат за да не загуби всичко, което притежава - принципно стандартна процедура за да имаме по-малко неща за възстановяване в последствие.

За съжаление обаче, се оказа че има проблем с мейла на играча и смяната му от нас нямаше как да оправи проблема (всъщност точно смяна преди е причината да го има този проблем...)
Това наложи целия акаунт да бъде преместен/изкопиран/прехвърлен на нов, за да не загуби играчът акаунта си отново и да може да му бъде гарантирана сигурността. Подобна стъпка бихме предприели с всеки друг потребител!
Въпреки всичко едно подобно прехвърляне няма как да бъде пълно, така че играчът бе принуден да претърпи някои загуби. Но до колкото виждам другите ги касаят "бонусите", а не "негативите" от това преместване:
- Ново място на улицата, даващо възможност за повече рекети.  Да, вярно е че може, стига останалите играчи да му го позволят. В играта има не малко начини да отнемеш рекета някому или просто да му разрушиш офисите.  Плюс това играчът загуби настоящите си рекети и доста от генерираните пари в тях.
- Ново правене на постиженията. Опитал съм се такова нещо да няма - всички постижения са му "хакнати" едно по едно без те да му носят награди. Ако все пак някое постижение му донесе награда, то връзките на играча ще бъдат регулирани.

Искам отново да уверя всеки, че в нормална ситуация ничий акаунт не може да бъде "хакнат" по подобен начин.  Също така играчът не е получил никакво предимство при прехвърлянето спрямо преди, дори напротив - не всичко му бе прехвърлено 1:1, поради някой ограничения в системата ни.

Приятна игра на всички и благодаря за разбирането.

RELOADED

  • Администратор
  • *****
  • Публикации: 2450
  • Репутация +2/-2
  • Ти вече ще си "Бай Гошоу СпамерЪ!"
Re: Ситуацията с акаунта Smily
« Отговор #1 -: 18/10/2016 06:21:26 pm »
Ок, явно е важно да знаете как е станало.

Преди години (твърди се, че са 3) акаунта е бил с един определен e-mail адрес, който в последствие е сменен.
От тогава до днес всичко е било наред, докато човек с достъп до предишния e-mail адрес не решава снощи да използва опция в играта за логване и не го е вкарало в акаунта Smily, поради някаква аномалия (бъг).

За това единствения изход беше прехвърляне в нов акаунт.

До тук с тази тема :)